Referat 08.05.18

 

Mødetype:   Bestyrelsesmøde

Mødeleder: Laura Laier Nielsen

Deltagere:    Laura Nielsen, Jarl Bjerregaard, Charlotte Lindberg, Louise Heinsen, Karoline Madsen, Franziska Cedervall og Danni Ankerstjerne.

Udeblevne:  Andreas Bartelsen og Kristian Frevert.

 

  1. Velkomst
  2. Registrering af fremmødte

Alle er ankommet.

  • Godkendelse af sidste mødereferat

Alle godkender.

3. Igangværende projekter

  • Jesper Bergstrøm – refleksion
  • Arrangementet gik godt, vi blev desværre ikke så mange deltagere. Næste gang skal vi have en ud som folk kender.
  • Mikro kursus – hvordan går det med det?
  • Der mangler facebook og nemtilmeld.
  • Vi skal have djøf med ind.
  • Makro kursus – Reklame
  • Kristian går i gang med at promote det.
  • Vi skal have djøf med ind.
  • Offentlige referater (på hjemmesiden)
  • Vi er blevet gjort opmærksomme på at de referarter vi har offentliggjort at vi har udgivet fortroligt information. Dette skal fjernes. Charlotte læser dem igennem og fjerne oplysninger der ikke skal være der.
  • Tænk over arrangementer til næste semester.
  • Den nye bestyrelse skal måske have lidt idéer og planer til næste stemester
  • Måske noget øl smagning nede på Storms Parkhus med en efterfølgende bytur. Og selvfølgelig de samme faglige arrangementer. Virksomhedsbesøg er nok ikke en god idé, men vi skal i stedet støtte SDU RIO med deres virksomhedsbesøg. Måske vi kan lave et samarbejde med dem så det er gratis for vores medlemmer. Albani besøg beholder vi selv.
  • Ny databehandlingslov (persondatalov)
  • Vi skal være opmærksomme på at den nye lov er kommet. Vi skal have fjernet gamle medlemmer. Vi fjerne de filer der ligger på drevet.
  • Meninger til mails, der findes i slutningen af dagsordenen
  • Vi takker nej til samarbejdet med Scanbalt Experience.
  • Vi skal nok promovere H.C. Andersens festival.
  • Begivenheder med Albani
  • Bingo på Albani d. 16. maj. Vi slår den lige op i bestyrelsen og hører om de har lyst til at deltage.
  • Tartelet festival: vi sælger billetter til 195 kroner og hvis vi sælger 20 billetter får vi 5 gratis billetter. Festivallen er den 2. juni. Kristian skal lave noget reklame for det. Laura finder ud af hvor mange billetter vi må sælge.
  • Møder: vi skal holde møde i slutningen af juni, men vi kan måske rykke det til august i stedet. Vi godkender at vi rykker mødet til august da det passer bedre i bestyrelsens skema.
  1. Nyt fra udvalgene
  • Faglig
  • Ærgerligt at vi skal aflyse et CA arrangement i dag, men vi blev nødt til at promovere Jesper Bergstrøm. Vi skal måske have CA’s Time Management kursus i slut september/start oktober.
  • Case til rusturen: Franziska arbejder videre med det, både mulighed med det afrikanske marked og med banker.
  • Social
  • Intet nyt.
  • Sponsor
  • intet nyt.
  • PR
  • Ikke til stede men han får nogle arbejdsopgaver.
  • Kassere
  • De tilstedeværende medlemmer har skrevet under på godkendelse af nyt kort
  • Vi aflønner underviserne lige efter kurset – Charlotte indhenter deres oplysninger og Andreas udbetaler deres løn.
  • Næstformand
  • Intet nyt
  • Sekretær
  • Intet nyt
  • Rus
  • LHAK dag gik godt. De store ting er på plads.

 

  1. Eventuelt

 

  • Mødet hæves